Монитор руководителя
13.1 Перелік розділів типового рішення "1С:Управління невеликою фірмою 8 для України", які бачить користувач:
1. Може бути змінений користувачем
2. Збігається з переліком розділів управлінського балансу невеликої фірми
3. Залежить від налаштувань програми
4. Правильні відповіді 2 і 3
5. Правильні відповіді 1 і 3

13.2 Перелік команд щодо відкриття форм нових об'єктів розділу (створення документів) міститься:
1. На панелі навігації
2. На панелі дій
3. На панелі розділів
4. Правильні відповіді 1,2 і 3

13.3 Панель навігації:
1. Призначена для доступу до даних поточного розділу
2. призначена для доступу до найбільш часто використовуваних документів усіх розділів
3. це покрокова інструкцію щодо початку роботи в програмі

13.4 Як можна подивитися історію роботи користувача?
1. У режимі "Конфігуратор", вибрати пункт меню "Адміністрування - Користувачі" і натиснути кнопку "Історія"
2. У режимі "1С:Підприємство" за кнопкою "Історія" на панелі інструментів
3. У режимі "1С:Підприємство" на панелі історії
4. У режимі "1С:Підприємство", у картці користувача за кнопкою "Історія"
5. Правильні відповіді 2 i3
6. Правильні відповіді 1 i4

13.6 Чи можуть в одному журналі документів міститися документи різного виду?
1. Ні, бо один журнал документів містить лише однин вид документів
2 Так, але не більш ніж три види документів, перелік яких визначається на етапі розробки програми
3. Так, бо вид журналу, у якому реєструється документ, визначається користувачем довільно під час запису документа
4 Так, Один журнал може містити різні види документів, їхній перелік визначається на етапі розробки програми

13.7 Чи можна створювати нові документи шляхом копіювання інформації з раніше створених документів такого виду?
1. Hi
2. Так
3. Так, але лише за умови що документи оформляються в межах однієї угоди замовлення) з контрагентом
4. Так, але лише за умови що документи оформляються в межах одного договору з контрагентом
5. Правильні відповіді 2 і 3

13.8 Чи можна створювати нові документи шляхом копіювання інформації з раніше створених документів іншого виду?
1. Так, за командою "Створити по шаблону" (меню "Ще")
2. Так, за командою "Скопіювати"
3. Так, за командою "Створити на підставі"
4. Hi

13.9 Як створити новий документ певного виду?
1. У відповідному розділі програми за посиланням на панелі навігації відкрити журнал документів цього виду й натиснути кнопку "Створити"
2 У відповідному розділі програми за посиланням на панелі дій у групі "Створити" вибрати цей вид документів
3. У головному меню вибрати команду "Всі функції", у дереві, що відкрилося, у групі "Документи" вибрати цей вид документів і натиснути кнопку "Створити"
4. Правильні відповіді 1 і 2
5. Правильні відповіді 1, 2 і 3

13.10 Дізнатися, чи були на підставі документа створені інші документи, можна:
1. За командою "Зв'язані документи" у формі документа
2. За командою "Звіт по рухах" у формі документа
3. За командою "Файли" у формі документа
4. За кнопкою "Створити на підставі" у формі документа
13.11 Як документ, що вже проведений, позначити для видалення?
1. У меню "Ще" вибрати команду "Відмінити проведення"
2. У меню "Ще" вибрати команду "Відмінити проведення", а потім - "Відмінити для вилучення\Зняти позначку"
3. У меню "Ще" вибрати команду "Відмінити для вилучення \Зняти означку"
4. У програмі нема такої можливості

13.12 Чи можна зберегти список документів певного журналу у файлі формату MS Excel?
1. Ні
2. Так, за командою "Файл - Зберегти як" уголовному меню
3. Так, формувати таблицю за командою "Ще - Вивести список" у формі журналу документів, потім зберегти за командою головного меню "Файл - Зберегти як"
4. Правильні відповіді 2 і 3


13.13 Як змінити дані в друкованій формі документа, що сформована програмою?
1. Зберегти її у файл (наприклад, у форматі MS Excel), а потім змінити цей файл
2. Увімкнути режим редагування безпосередньо в цій формі
3. Вибрати команду "Попередній перегляд", а потім змінити друковану форму

13.14 Які дії виконуються за командою "Провести" у формі документа?
1. Документ записується в інформаційну базу
2. Формуються рухи в регістрах накопичення й записи в регістри відомостей
3. Документ позначається на вилучення
4. Правильні відповіді 1 і 2
5. Правильні відповіді 1, 2 і 3

13.17 Для налаштування відбору в журналі документів треба в меню "Ще" вибрати команду:
1. Настроїти список
2. Вивести список
3. Змінити форму
4. Правильні відповіді 1, 2 і 3

13.18 Чи можна налаштувати журнал документів, щоби дати документів певного контрагента відбивалися червоним кольором?
1. Так, треба в картці контрагента за командою "Умовне оформлення" встановити прапорець "Дата"
2. Так, треба у формі журналу документів вибрати команду "Ще - Настроїти список". Потім на вкладці "Умовне оформлення" вибрати поле, що оформлюється - "Дата", оформлення - колір тексту та умову - відбір за контрагентом
3. Ні, призначити колір можна лише загалом усім реквізитам документів
4. Ні, призначити колір можна призначити певному реквізиту, але загалом усім документам

13.19 Що таке "Ієрархічний список"?
1. Список, що складається з елементів різних рівнів, елементи нижніх рівнів підпорядковані елементам верхніх рівнів
2. Список, що завжди складається з елементів і груп
3. Список, що складається з елементів різних рівнів, елементи різних рівнів не підпорядковані один одному
4. Правильні відповіді 1 і 2

13.20 Щоби в ієрархічному довіднику перенести елемент з однієї групи в іншу треба:
1. Вибрати елемент, натиснути праву кнопку миші, у контекстному меню вибрати команду "Перемістити до групи" і вказати нову групу
2. Встановити режим перегляду "Дерево" й перетягнути елемент мишею
3. Вибрати елемент і за командою "Ще - Перемістити до групи" вказати нову групу
4. Правильні всі відповіді, що зазначені вище
13.21 Чи можна з форми списку довідника вилучити деякі реквізити?
1. Так, за командою "Ще - Настроїти список"
2. Так, за командою "Ще - Вивести список"
3. Так, за командою "Ще - Змінити форму"
4. Ні
13.23 Скільки рівнів групування може бути у звіті?
1. Один
2. Три
3. П'ять
4. Кількість рівнів групування не обмежена

13.24 Налаштування групування у звіті визначає:
1. Аналітичні розрізи даних у звіті
2. Порядок відображення даних у звіті
3. Склад показників звіту - кількість, сума, валютна сума тощо
4. Перелік користувачів, які можуть використовувати цей звіт

13.26 Чи можна в режимі користувача додати у звіт діаграму?
1. Ні, лише в режимі "Конфігуратор"
2. Так, треба в налаштуванні звіту визначити параметри діаграми
3. Так, треба в налаштуванні звіту встановити прапорець "Формувати діаграму" визначити параметри діаграми

13.30 Які панелі можна використовувати в основному інтерфейсі програми?
1. Панель відкритих вікон, панель вибраного
2. Панель відкритих вікон, панель історії
3. Панель відкритих вікон, панель вибраного, панель історії
4. Панель відкритих вікон, панель вибраного, панель історії, панель початкової сторінки

Тестирование
Интерфейс пользователя
Начати тест
Перелік розділів типового рішення "1С:Управління невеликою фірмою 8 для України", які бачить користувач:
Вірно
Далі
Провірити
Дізнатись результат
Перелік команд щодо відкриття форм нових об'єктів розділу (створення документів) міститься:
Вірно
Далі
Провірити
Дізнатись результат
Панель навігації:
Вірно
Далі
Провірити
Дізнатись результат
Як можна подивитися історію роботи користувача?
Вірно
Далі
Провірити
Дізнатись результат
Демонстраційна база, що входить у комплект поставки програми призначена:
Вірно
Далі
Провірити
Дізнатись результат
Чи можуть в одному журналі документів міститися документи різного виду?
Вірно
Далі
Провірити
Дізнатись результат
Чи можна створювати нові документи шляхом копіювання інформації з раніше створених документів такого виду?
Вірно
Далі
Провірити
Дізнатись результат
Чи можна створювати нові документи шляхом копіювання інформації з раніше створених документів іншого виду?
Вірно
Далі
Провірити
Дізнатись результат
Як створити новий документ певного виду?
Вірно
Далі
Провірити
Дізнатись результат
Дізнатися, чи були на підставі документа створені інші документи, можна:
Вірно
Далі
Провірити
Дізнатись результат
Як документ, що вже проведений, позначити для видалення?
Вірно
Далі
Провірити
Дізнатись результат
Чи можна зберегти список документів певного журналу у файлі формату MS Excel?
Вірно
Далі
Провірити
Дізнатись результат
Як змінити дані в друкованій формі документа, що сформована програмою?
Вірно
Далі
Провірити
Дізнатись результат
Які дії виконуються за командою "Провести" у формі документа?
Вірно
Далі
Провірити
Дізнатись результат
Чи можна створити новий варіант звіту в режимі користувача?
Вірно
Далі
Провірити
Дізнатись результат
Для налаштування відбору в журналі документів треба в меню "Ще" вибрати команду:
Вірно
Далі
Провірити
Дізнатись результат
Чи можна налаштувати журнал документів, щоби дати документів певного контрагента відбивалися червоним кольором?
Вірно
Далі
Провірити
Дізнатись результат
Що таке "Ієрархічний список"?
Вірно
Далі
Провірити
Дізнатись результат
Щоби в ієрархічному довіднику перенести елемент з однієї групи в іншу треба:
Вірно
Далі
Провірити
Дізнатись результат
Чи можна з форми списку довідника вилучити деякі реквізити?
Вірно
Далі
Провірити
Дізнатись результат
Скільки рівнів групування може бути у звіті?
Вірно
Далі
Провірити
Дізнатись результат
Налаштування групування у звіті визначає:
Вірно
Далі
Провірити
Дізнатись результат
Чи можна в режимі користувача додати у звіт діаграму?
Вірно
Далі
Провірити
Дізнатись результат
Пошук інформації в інформаційній базі можна робити:
Вірно
Далі
Провірити
Дізнатись результат
Які панелі можна використовувати в основному інтерфейсі програми?
Вірно
Далі
Провірити
Дізнатись результат
Правильних відповідей
Пройти еще раз